Erika Inou is bij Struin Strandpaviljoen Camperduin.
Vandaag was het weer zover: de jaarlijkse nieuwjaars-strandwandeling, georganiseerd door de #BNMO afdeling Noord Holland, nu vanaf strandpaviljoen Struin in Camperduin. Bij aankomst kreeg iedereen een welbekende Unox muts. Moesten we ook een nieuwjaarsduik maken, nee toch??!! Maar gelukkig, behalve de honden hield iedereen een droog pak.
Na de ontvangst met koffie en een heerlijk warme huisgemaakte appeltaart begon de wandeling. We waren met een groep van 60 gezellige mensen en ongeveer 20 leuke honden. Honden groot en klein, hulphonden, hulphonden in opleiding, gepensioneerde hulphonden en huishonden. Kortom, 1 groot feest voor iedereen!
Heerlijk gewandeld over het strand en wat hadden we geluk met het weer. Juist vandaag geen regen maar de zon die volop scheen. Daarna de calorieën aangevuld met een welverdiende, heerlijke lunch.
Dit was weer zo’n dag om ingelijst te worden in een gouden lijstje.
Bedankt Henk, Theo, Judith en alle anderen die deze dag hebben georganiseerd, het was weer een groot succes, volgend jaar weer!
Erica
