Op 5 mei 2024 mocht de heer W. Wilbrink, gewaardeerd BNMO-lid, de Minister van Defensie ontmoeten om zijn boek te overhandigen.
Het was voor de heer Wilbrink een bijzonder en emotioneel moment. Naderhand zei hij: ‘ Mijn hoop is dat iedereen niet vergeet wat oorlog doet met mensen en de militairen die zich keer op keer inzetten voor onze vrijheid.’
